MOBILE STRATEGY en NOTIFICARE kondigen partnership aan en bieden hiermee een geïntegreerde mobile retail experience aan.

MOBILE STRATEGY een full-service mobile agency die retailers en merken helpt met het creëren van krachtige mobile ervaringen, kondigt vandaag zijn partnership aan met NOTIFICARE. NOTIFICARE is een leidend Mobile Marketing Automation Platform dat marketeers context-relevante en interactieve notificaties kan versturen.

Mobiel heeft onze levens verandert en hoe we winkelen. Dit is het moment dat retailer hun strategie aan het herdefiniëren zijn naar de veranderende consument. Mobiel zal hier een centrale rol in vervullen. De smartphone staat altijd aan en we dragen hem altijd bij ons, hierdoor kan de app verschillende touch-points in de klantreis versterken of zelfs nieuwe touch-points creëren. Met een app die mooi ontworpen is, binnen een persoonlijke context, zullen merken bijdragen aan een betere shopper ervaring, maar ook winkelbezoek stimuleren en een betere connectie maken tussen on- en offline.

Bij MOBILE STRATEGY zien we dat het belangrijk is om een solide partner te hebben voor de marketing- en communicatielaag in onze apps. Met NOTIFICARE kunnen we de contextuele ervaring naar een hoger niveau tillen.”

aldus Nishant Dogra, Managing Director of MOBILE STRATEGY

Robert Leefmans voegt hieraan toe:

Het retail-landschap is snel veranderd. We zijn verheugd met het partnership met MOBILE STRATEGY. Ze hebben veel ervaring in retail. En ze weten hoe een app de consument moet aanspreken. Samen kunnen we retailers helpen om loyale klanten te creëren. Stel je voor dat je een notificatie op je smartphone krijgt dat je punten zijn toegevoegd aan je klantenkaart nadat je een aankoop hebt gedaan, daar wordt je toch blij van.

Robert Leefmans, CEO at NOTIFICARE

MOBILE STARTEGY en NOTIFICARE werken al samen op retail-klanten als La Place, HEMA en Hunkemöller.

214511 ms notificare a549a3 original 1466417772

*************************************

About MOBILE STRATEGY

MOBILE STRATEGY is a creative full-service mobile agency. Smartphones and tablets have changed the customer journey. We help leading retailers and brands to create disruptive, integrated and powerful mobile experiences: from strategy to realization.

MOBILE STRATEGY is part of the TBWA worldwide network (Omnicom Group). TBWA Worldwide (www.tbwa.com) is a top ten ranked global advertising network that holds Disruption® at its core to develop business-changing ideas for the brands it works with. TBWA is part of Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) (www.omnicomgroup.com), a leading global marketing and corporate communications company.

More information at: www.mobilestrategy.nl