Notificare kiest Lubbers De Jong voor communicatie en pr

De succesvolle Nederlandse mobile marketing start-up Notificare heeft Lubbers De Jong gekozen om de bekendheid van het merk in Nederland te vergroten. Het bedrijf levert een Mobile Marketing Platform waarmee bedrijven mobiele apps kunnen verrijken met interactieve contextuele notificaties. Notificare heeft zich sinds de oprichting in 2012 sterk ontwikkeld en begint nu aan een nieuwe fase van versnelde groei.

Notificare werd opgericht door Joel Oliveira (CPO), Joris Verbogt (CTO) en Robert Leefmans (CEO) om consumenten op een betere manier via het mobiele kanaal te kunnen bereiken. De technologie bestaat uit een plug-in voor mobiele apps, aangevuld met een online beheeromgeving voor mobile marketing-activiteiten. Notificare maakt hiermee locatiegebaseerde interactie met klanten mogelijk, onder andere door middel van geo-locatie en iBeacons. Bedrijven kunnen kun klanten met dit gebruiksvriendelijke platform voorzien van relevante notificaties op basis van hun persoonlijke voorkeuren en locatie. Notificare wordt gebruikt door organisaties in de retail, events en media, waaronder Hema, BNN-VARA en het Rode Kruis.

Robert Leefmans, CEO van Notificare: “Wij kozen voor Lubbers De Jong om ons te helpen de kracht van ons product en onze visie op mobile marketing breed in de markt uit te dragen. Dit is een belangrijk jaar voor Notificare. We verwachten de komende tijd sterk te zullen groeien door enkele nieuwe investeerders en partnerships. Naast sales en marketing, hoort daar een geïntegreerde pr-aanpak bij.”

Peter Keijzer, managing director bij Lubbers De Jong: “Notificare is een echt Nederlands succesverhaal. Een jonge start-up met een innovatieve visie op mobile marketing. Zij hebben een product ontwikkeld waar in de mobile-first samenleving steeds meer behoefte aan is. Wij helpen Notificare graag om de naamsbekendheid van het merk te vergroten.”

Over Notificare Het Notificare Mobile Marketing Platform is een krachtig marketinginstrument waarmee bedrijven hun mobiele apps kunnen verrijken met interactieve contextuele berichten. Notificare maakt hierdoor persoonlijke en locatie-gebaseerde interactie mogelijk, onder andere door middel van iBeacons. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten voorzien van relevante informatie op het juiste moment. Dit vergroot de effectiviteit van de marketingcommunicatie en zorgt dat er een duurzame relatie met klanten wordt opgebouwd. Notificare versterkt het mobiele kanaal binnen omni-channel campagnes. Meer informatie: www.notifica.re